Woensdag, 27 juni 2012 - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Wim Wisse - WaarBenJij.nu Woensdag, 27 juni 2012 - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Wim Wisse - WaarBenJij.nu

Woensdag, 27 juni 2012

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

08 Januari 2015 | Nederland, Middelburg

Vanmorgen om 10.00 uur weggereden. Bij het opstaan dacht ik nog even of ik toch wel beter genoeg was om te reizen. Ik had s ’nachts nog liggen zweten vanwege een infectie (verkoudheid). Gelukkig toch afgereisd en het is goed gegaan. We zitten vanaf 15.00 uur in Dudelange (Luxemburg) in hotel Cottage. Ik was best moe van het autorijden en Jitske deed met me mee wat het moezijn betreft. Ach ouwe mensen moet je maar denken. Dudelange is een klein stadje, vriendelijk, maar met veel verkeerslawaai. De auto’s rijden vlak langs de terrasjes en met veel geluid. Wat ons hier opviel was het vele roken door de plaatselijke bevolking, rokende zwangere vrouwen of vrouwen met kleine kinderen, zelfs een ober op het terras liep rokend te bedienen.
We zijn ook nog in de grote Rooms Katholieke kerk geweest en hebben er een kaarsje voor Sandra gebrand. Gelijk bij binnenkomst van de kerk werd Jitske heel verdrietig, ik moest ook gelijk aan Sandra denken. Toch raar terwijl we beiden helemaal niet aan Sandra dachten. We wilden gewoon de kerk bezichtigen en die was ook indrukwekkend.

Jitske hoeft niet meer naar de kermis in Middelburg, dat heeft ze hier al gedaan. Wat aan de kermis opviel was: veel minder luide muziek, je kon er gemakkelijk met elkaar praten (en dat doen we nog op deze 1e vakantiedag). Ook waren er eigenlijk geen attracties waarin we niet in zouden durven. Ook was er een leuk terras en een restaurant aan de kermis verbonden. Alles heel knus en gezellig.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Middelburg

Wim

Welkom allemaal. Op deze pagina kunnen jullie mijn reis volgen. Ik hoop dat ik genoeg mogelijkheden heb tot het plaatsen van berichten als ik in Indonesië ben. Reacties op mijn hopelijk mooie belevenissen zijn welkom. Groet Wim

Actief sinds 19 Juli 2009
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 13206

Voorgaande reizen:

27 Juni 2012 - 10 Juli 2012

vakantie 2012

27 Juli 2009 - 05 September 2009

Lekker weg

Landen bezocht: