Donderdag, 28 juni 2012 - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Wim Wisse - WaarBenJij.nu Donderdag, 28 juni 2012 - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Wim Wisse - WaarBenJij.nu

Donderdag, 28 juni 2012

Blijf op de hoogte en volg Wim

08 Januari 2015 | Nederland, Middelburg

De dag dat ome Willem, 22 jaar geleden, is overleden op 75-jarige leeftijd. Dat moet ik toch even kwijt. Na een heerlijk ontbijt op het buitenterras, lekker in de zon, zijn we, na wat boodschappen te hebben gedaan, weggereden uit Dudelange richting Zwitserland.
Ons Miepje (TomTom) was wat humeurig. Daardoor hebben we wat omgereden denken we. We zijn via richting Metz, Nancy en Colmar naar Basel gereden. Miepje had haar goede humeur terug en begeleidde ons weer prima. In Zwitserland moet je geen angst voor tunnels hebben, we hebben er wel al 6 of 7 gehad, waarvan sommige vrij lang waren. In de buurt van Bern besloten we een overnachting te zoeken en reden daarom naar het stadje Thun (spreek volgens Jitske uit als kip, maar dan op z’n Zeeuws). Thun is een prachtige stad met mooie huizen en pleinen. Leek ons erg gezellig, maar we zijn verder gereden want een kamer voor € 75,00 per persoon per nacht ging ons zunnige Zeeuwen te ver. We zijn verder het platteland (bij wijze van spreken) op gereden en na een paar mislukte pogingen een prachtig Gasthaus in Sudern gefunden. Dat Gasthaus is op donderdag en vrijdag eigenlijk gesloten, maar was nu toevallig open. Kortom, we zijn de enige gasten, er werd nog heerlijk voor ons gekookt en we horen de bellen van de koeien luiden. Echt platteland maar dan met prachtige hellingen. Het is een prachtige plek, maar we gaan toch verder naar Kanton Wallis.

Verslag uit: Nederland, Middelburg

Wim

Welkom allemaal. Op deze pagina kunnen jullie mijn reis volgen. Ik hoop dat ik genoeg mogelijkheden heb tot het plaatsen van berichten als ik in Indonesië ben. Reacties op mijn hopelijk mooie belevenissen zijn welkom. Groet Wim

Actief sinds 19 Juli 2009