Maandag, 2 juli 2012 - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Wim Wisse - WaarBenJij.nu Maandag, 2 juli 2012 - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Wim Wisse - WaarBenJij.nu

Maandag, 2 juli 2012

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

08 Januari 2015 | Nederland, Middelburg

Vandaag in Diano Marina gebleven. Het was weer flink warm, maar gelukkig minder dan gisteren. Vanochtend hebben we ons in een nieuwe outfit gestoken (gewinkeld dus) en vanmiddag op het strand gelegen. Diana Marina heeft een mooi en druk strand. We hebben ligstoelen met parasol gehuurd en van de drukte om ons heen hadden we geen last. Eigenlijk was het best gezellig. Het hotel en de kamer zijn OK, eerst waren we wat sceptisch, maar eigenlijk is het wel goed zo. De balkons zijn zo piepklein en zo naast elkaar gelegen dat je bij je buren op schoot zit en dat is ook niet onze bedoeling. Rond het hotel zijn plekken genoeg om op het terras of bij het zwembad te zitten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Middelburg

Wim

Welkom allemaal. Op deze pagina kunnen jullie mijn reis volgen. Ik hoop dat ik genoeg mogelijkheden heb tot het plaatsen van berichten als ik in Indonesië ben. Reacties op mijn hopelijk mooie belevenissen zijn welkom. Groet Wim

Actief sinds 19 Juli 2009
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 13210

Voorgaande reizen:

27 Juni 2012 - 10 Juli 2012

vakantie 2012

27 Juli 2009 - 05 September 2009

Lekker weg

Landen bezocht: