Zaterdag, 30 juni 2012 - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Wim Wisse - WaarBenJij.nu Zaterdag, 30 juni 2012 - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Wim Wisse - WaarBenJij.nu

Zaterdag, 30 juni 2012

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

08 Januari 2015 | Nederland, Middelburg

Vandaag is het heel warm, omstreeks 13.00 uur: 34 graden. Eigenlijk te warm om veel te ondernemen. We hebben de auto gepakt en zijn naar Serre en Sion gereden. In Serre hebben we een kerk bezocht (lekker koel), verder was er niet veel te beleven. Er was wel een klein mooi oud centrum. Maar het was gewoon te warm om er lang te blijven. We zijn nog naar Sion gereden, maar hebben er niet rondgelopen. De mooie oude burcht die er staat konden we niet vinden en die hebben we maar gelaten voor wat hij is. Wel hebben we in St. Leonard het ondergrondse meer bezocht, het grootste van Europa. We zijn daar rondgevaren, het is daar een constante temperatuur van 15 graden. Het ondergrondse meer is 300 meter lang en ligt 20 meter boven de zeespiegel. Daarna hebben we wat rondgereden om -hoog in de bergen (veel bochtenwerk) - op een plek wat te luieren. Aan de kant van een steile weg hebben we lekker gezeten, daar was het lekker koel. Jitske moest plassen en omdat er toch praktisch geen auto langs kwam wilde ze dat niet in het hoge gras doen maar aan/op de openbare weg. Ik zei om te pesten dat er een auto aan kwam en laat dat nu ook nog het geval zijn. Jitske vlug haar broek ophijsen en met een besmuikt gezicht kijken en ik natuurlijk lachen. Later heeft ze op een beter plekje aan haar aandrang in luid geklater gehoor gegeven. Omdat we het hoorden donderen en we hoog in de bergen zaten (en dat gevaarlijk kon zijn wisten we elkaar te vertellen) zijn we naar ons hotel gegaan. We waren net in ons hotel toen het ging regenen met hagelstenen. Wij zaten veilig en droog naar buiten te kijken, naar het uitgaanscentrum onder ons. Zwitserland zit er voor ons op. Morgen gaan we naar Diano Marina, bella Italia.
(p.s. In Zwitserland krijg je geen vork bij je ontbijt, zo heeft ieder land zo z’n kleine gewoontes).

Verslag uit: Nederland, Middelburg

Wim

Welkom allemaal. Op deze pagina kunnen jullie mijn reis volgen. Ik hoop dat ik genoeg mogelijkheden heb tot het plaatsen van berichten als ik in Indonesië ben. Reacties op mijn hopelijk mooie belevenissen zijn welkom. Groet Wim

Actief sinds 19 Juli 2009