Woensdag, 4 juli 2012 - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Wim Wisse - WaarBenJij.nu Woensdag, 4 juli 2012 - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Wim Wisse - WaarBenJij.nu

Woensdag, 4 juli 2012

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

08 Januari 2015 | Nederland, Middelburg

Vandaag zijn we naar Monaco gereden, ongeveer 80 km verwijderd van Diano Marina. Je denkt dan: ‘o dat doen we even’. Dat valt dus tegen. We deden er ruim 2 uur over en dan ook nog gedeeltelijk over de tolwegen (autobanen). Maar ook door allerlei dorpjes en stadjes met veel verkeerslichten en heel veel auto’s. We hebben nu besloten om morgen en zaterdag in Diano Marina te blijven: te wandelen, te zonnen en te luieren. Monaco was mooi. We zijn bij het paleis, de oude stad en de daarbij behorende tuinen geweest en bij de boten van de rijken der aarde. We zijn ook in de kerk geweest waarin Prinses Gracia en Prins Rainier van Monaco liggen begraven. De oude stad ligt op een rots, hoog uitstekend boven de zee. Prachtige uitzichten. In een immens grote parkeergarage geparkeerd met wel, maar voor ons -ondanks vragen- onvindbare, toiletten. Onze hoge nood hebben we discreet elders in de garage opgelost. Het is wel vermoeiend rijden, steeds in files, s-bochten en scooters naast je. Vandaag is het gelukkig goed gegaan. Het eten in het hotel is goed, maar aan de gewone kant. Thuis eet je net zo lekker, maar ja we worden hier wel bediend en dat heeft ook zo z’n charme.
We dachten in Monaco tandpasta te hebben gekocht, bij gebruik bleek het kleefspul te zijn om je kunstgebit vast te zetten.

Verslag uit: Nederland, Middelburg

Wim

Welkom allemaal. Op deze pagina kunnen jullie mijn reis volgen. Ik hoop dat ik genoeg mogelijkheden heb tot het plaatsen van berichten als ik in Indonesië ben. Reacties op mijn hopelijk mooie belevenissen zijn welkom. Groet Wim

Actief sinds 19 Juli 2009