Donderdag 5 juli 2012 - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Wim Wisse - WaarBenJij.nu Donderdag 5 juli 2012 - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Wim Wisse - WaarBenJij.nu

Donderdag 5 juli 2012

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

09 Januari 2015 | Nederland, Middelburg

Vandaag een kleine twee uur gewandeld langs de boulevard en kust. Daarna naar de supermarkt en ons middageten (een paar broodjes, kaas, yoghurt en fruit) ingeslagen. Dit hebben we in een parkje aan de boulevard opgegeten, waarna we allebei op een bankje in het park een uurtje zijn gaan slapen.Tot ongeveer 16.00 uur hebben we daar zitten lezen, lekker in de schaduw. Het is anders toch te warm, waarschijnlijk weer begin 30 graden. Na ons geluier zijn we nog wezen shoppen. Al met al een rustige lekkere dag gehad. In het hotel zijn nu wat meer Nederlanders en ook een aantal Belgen. Daar hebben we op een leuke manier contact mee.

Verslag uit: Nederland, Middelburg

Wim

Welkom allemaal. Op deze pagina kunnen jullie mijn reis volgen. Ik hoop dat ik genoeg mogelijkheden heb tot het plaatsen van berichten als ik in Indonesië ben. Reacties op mijn hopelijk mooie belevenissen zijn welkom. Groet Wim

Actief sinds 19 Juli 2009