Donderdag 5 juli 2012 - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Wim Wisse - WaarBenJij.nu Donderdag 5 juli 2012 - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Wim Wisse - WaarBenJij.nu

Donderdag 5 juli 2012

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

09 Januari 2015 | Nederland, Middelburg

Vandaag een kleine twee uur gewandeld langs de boulevard en kust. Daarna naar de supermarkt en ons middageten (een paar broodjes, kaas, yoghurt en fruit) ingeslagen. Dit hebben we in een parkje aan de boulevard opgegeten, waarna we allebei op een bankje in het park een uurtje zijn gaan slapen.Tot ongeveer 16.00 uur hebben we daar zitten lezen, lekker in de schaduw. Het is anders toch te warm, waarschijnlijk weer begin 30 graden. Na ons geluier zijn we nog wezen shoppen. Al met al een rustige lekkere dag gehad. In het hotel zijn nu wat meer Nederlanders en ook een aantal Belgen. Daar hebben we op een leuke manier contact mee.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Middelburg

Wim

Welkom allemaal. Op deze pagina kunnen jullie mijn reis volgen. Ik hoop dat ik genoeg mogelijkheden heb tot het plaatsen van berichten als ik in Indonesië ben. Reacties op mijn hopelijk mooie belevenissen zijn welkom. Groet Wim

Actief sinds 19 Juli 2009
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 13221

Voorgaande reizen:

27 Juni 2012 - 10 Juli 2012

vakantie 2012

27 Juli 2009 - 05 September 2009

Lekker weg

Landen bezocht: