Vrijdag en zaterdag 6 en 7 juli 2012 - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Wim Wisse - WaarBenJij.nu Vrijdag en zaterdag 6 en 7 juli 2012 - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Wim Wisse - WaarBenJij.nu

Vrijdag en zaterdag 6 en 7 juli 2012

Blijf op de hoogte en volg Wim

09 Januari 2015 | Nederland, Middelburg

Deze dagen hebben we in Diano Marina doorgebracht, aan het strand, wat shoppen en. Was lekker relaxed. Omdat we vrijdag 41 jaar getrouwd waren hebben we ons getrakteerd op een lunch. Was heerlijk en gezond (pizza, bier en een ijsje). Weer wat anders dan zelf bij de supermarkt brood, kaas, yoghurt en fruit kopen en op een bankje opeten. Diano Marina is leuk, maar een week is voor ons ook genoeg omdat er in de omgeving toch niet zoveel is te beleven zonder dat je uren met de auto moet rijden. Dat komt dan weer doordat de wegen smal zijn, erg druk zijn, door dorpen lopen met veel stoplichten enz. Voor 100 km moet je wel 2 uur uittrekken en dan weer terug. Het weer was ook te warm om uitstapjes te doen. Klagen?, nee dat doen we niet. Zeker niet als ik hoor dat het in Nederland nog steeds veel regent.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Middelburg

Wim

Welkom allemaal. Op deze pagina kunnen jullie mijn reis volgen. Ik hoop dat ik genoeg mogelijkheden heb tot het plaatsen van berichten als ik in Indonesië ben. Reacties op mijn hopelijk mooie belevenissen zijn welkom. Groet Wim

Actief sinds 19 Juli 2009
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 13242

Voorgaande reizen:

27 Juni 2012 - 10 Juli 2012

vakantie 2012

27 Juli 2009 - 05 September 2009

Lekker weg

Landen bezocht: