Vrijdag, 29 juni 2012 - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Wim Wisse - WaarBenJij.nu Vrijdag, 29 juni 2012 - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Wim Wisse - WaarBenJij.nu

Vrijdag, 29 juni 2012

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

08 Januari 2015 | Nederland, Middelburg

Vandaag hebben we het Berner Oberland verlaten om naar Brik in Kanton Wallis te gaan. Niet zover meer, iets van een 100 km. Weer een heel mooie tocht gehad, we dachten dat we nog met de boot over een meer moesten varen, maar het meer bleek een autotrein te zijn door een 17-km lange tunnel. Misverstandje! Het was een heel leuke ervaring. Het rijden gaat prima, ik vind het boven verwachting leuk. De slingerwegen en bochten en met name de afdalingen zijn leuk om te doen, maar ook inspannend zowel voor mij als Jitske. Bij afdalingen remt Jitske mee. We hebben dan ook besloten om de terugweg door Frankrijk niet de Napoleonroute te nemen. Dat is een 300 km lange weg met haarspelbochten e.d. Dat lijkt ons toch teveel van het goede.
Vandaag zijn we met een kabelbaan de bergen in geweest, vlak bij een grote gletsjer in de nabijheid van Brik. Mooi! Tijdens onze wandeling door de bergen moesten we aan Ecuador denken. Ook daar zagen we schapen en geiten en het rook ook een beetje naar Ecuador.
Het hotel waar we zitten ligt midden in het centrum met veel terrasjes. De band die nu leuk speelt zien en horen we vanuit de hotelkamer. Ik hoop dat het vannacht minder luidruchtig zal zijn. Inmiddels betalen we voor een kamer wel € 70,00 per persoon per nacht + een parkeerkaart van ongeveer € 10,00. Maar met de creditcard betalen doet het minder ‘pijn’. Thuis als de afrekeningen komen zal ik wel anders piepen. Nu gaan we ergens op een terrasje eten. Het weer is nog steeds prachtig.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Middelburg

Wim

Welkom allemaal. Op deze pagina kunnen jullie mijn reis volgen. Ik hoop dat ik genoeg mogelijkheden heb tot het plaatsen van berichten als ik in Indonesië ben. Reacties op mijn hopelijk mooie belevenissen zijn welkom. Groet Wim

Actief sinds 19 Juli 2009
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 13237

Voorgaande reizen:

27 Juni 2012 - 10 Juli 2012

vakantie 2012

27 Juli 2009 - 05 September 2009

Lekker weg

Landen bezocht: