Vertrek en aankomst in Medan - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Wim Wisse - WaarBenJij.nu Vertrek en aankomst in Medan - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Wim Wisse - WaarBenJij.nu

Vertrek en aankomst in Medan

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

28 Juli 2009 | Nederland, Middelburg

Gisteren heeft Jitske mij
naar Schiphol gebracht. Ook Martin en Sander kwamen daar nog afscheid van me nemen. In Middelburg hebben we zondag met de kinderen en kleinkinderen ook al een hele hapening gehad. Ik ga dus echt niet 'ongemerkt' zomaar even weg. Afgelopen zondag heb ik een prachtig fotoboek met foto's en verhalen van de thuisblijvers gehad. Nu zit ik dus in een regenachtig Medan, in afwachting van de komst (morgen) van de familie Bang/Marian. Ik heb een prima vliegreis gehad en ben om 6 uur s'morgens in Kuala Lumpur (1 uur s'nachts in Nederland) geland. Daarna twee uur moeten wachten op het vliegtuig naar Medan en daar ben ik dus vanmorgen om 9.00 uur aangekomen (midden in de nacht voor jullie). Het Semerak Internationaal Hotel is hier even m'n verblijfplaats. De douane leverde geen problemen op, wel moest ik mijn koffer helemaal laten doorzoeken.(ze hadden collega Albert B. zeker horen praten over drugs e.d.). In Kuala Lumpur zag ik al mensen met mondkapjes lopen, maar in Medan zaten de douanemensen met mondkapjes op. Ook de formulieren die ingevuld moesten worden zijn uitgebreid met vragen over de mexicaanse griep. Of het allemaal zal helpen? Ik heb vanmorgen eerst een paar uur geslapen, ik was behoorlijk moe. De warmte valt nog mee, maar ja ik ben nog nauwelijks buiten geweest en binnen is er airco. Medan is weer even chaotisch als de eerste keer. Het straatbeeeld wordt beheerst door de brommers en ook heel veel auto's.
Ik ga nog even de buurt van het hotel verkennen. Groet wim

  • 28 Juli 2009 - 09:25

    Sander:

    Ha Pa,
    Nou fijn dat je heelhuids dar bent aangekomen! Goed om te lezen dat je ook gelijk op pad gaat. Even 1 dag 'doorkomen' en dan ben je niet meer alleen daar.
    Duurde het vliegen niet lang?
    Groetjes
    Sander

  • 28 Juli 2009 - 10:05

    Jitske:

    Hoi Wim,
    Fijn dat je zo'n goede reis hebt gehad. Zat je maar In Middelburg, want daar schijnt de zon volop en is het niet te warm.
    Edith, Kim en Merel zijn net op bezoek geweest en ze komen vanavond met Mark erbij frietjes eten.
    Hetty belde om te vragen of ik al wat van je had gehoord en dat had ik dus.
    Ik heb Bang en Marjan gebeld en die waren al op Schiphol en hadden zin in de vakantie.
    Verder is hier alles gewoon, maar ook wel een beetje raar nog, dat je zo lang weg bent. Geniet er heel veel van!!!!
    Liefs, Jitske

  • 28 Juli 2009 - 10:10

    Sander:

    Ha Pa,
    Nou fijn dat je heelhuids dar bent aangekomen! Goed om te lezen dat je ook gelijk op pad gaat. Even 1 dag 'doorkomen' en dan ben je niet meer alleen daar.
    Duurde het vliegen niet lang?
    Groetjes
    Sander

  • 28 Juli 2009 - 10:49

    Jeroen:

    Hey pa.

    Fijn om te horen dat je veilig bent geland en dat je het land binnen mocht :)

    Veel plezier nog en tot later

  • 29 Juli 2009 - 14:22

    Wim:

    Bedankt voor jullie reacties.Ik was nog vergeten om te zeggen dat we bij de douane ook nog door een soort sproeier moesten, allemaal vanwege de mexicaanse griep. Ik had zoiets van: worden we besproeid met het bij ons al jaren geleden verboden middel DDT.

    Groetjes Wim

  • 30 Juli 2009 - 14:29

    Ciska:

    Hoi Wim,

    Nou, mijn vakantie is afgelopen. Ik dacht: tijd om te checken waar jij bent. Jouw vakantie begint nu lekker. Heel veel plezier daar, neem heel veel foto's, geniet er van en denk vooral niet aan je collega's!!

    Groetjes Ciska

  • 30 Juli 2009 - 17:03

    Esther (en Ronald):

    Ha paps,

    Goed en leuk om te lezen over je reis! Alles goed gegaan dus, gelukkig maar. Inmiddels ben je al weer op weg naar het vakantiehuis of je bent er al?
    Wij hebben nu ook lekker allebei vakantie, nog een paar daagjes en dan gaan we ook lekker vliegen. Tja, niet zo ver als jij maar we hebben er veel zin in. We houden je op de hoogte! Nu moet ik gaan opschieten, want ik ga zo nog even met mam de stad in. Jaa, ze neemt het er van nu je even van huis bent, hihi. Zet er gauw maar weer wat op, ben erg benieuwd ook hoe je het vindt gaan daar.

    liefs esther

  • 30 Juli 2009 - 19:26

    Rina:

    Ha die Wim,
    Toe maar, toe maar, onze ex-buurman zit in Medan, wij gaan vrijdag voor 1 week naar VOORTHUIZEN, gewoon op de VELUWE!!!!
    Maar....heel veel plezier en dat zal wel lukken, denk ik.PS: Mocht Jitske niet mee van je?????
    Groetjes, Jan en Rina.

  • 31 Juli 2009 - 09:28

    Lilian:

    Hoi Wim!

    Ik hoop dat ik er de komende tijd aan denk om af en toe eens te lezen van al je avonturen. En jou natuurlijk een berichtje te sturen. Het begin is er nu .........
    Ik wens je een hele goede vakantie, geniet er vooral van.
    En Jitske, die zal zich wel redden!! (groeten Jitske als je dit leest !!)

  • 31 Juli 2009 - 12:40

    Hetty:

    fijn dat je een goede vlucht hebt gehad.wij hopen op nog meer verslagen goede vakantie

  • 31 Juli 2009 - 15:33

    Martin, Astrid & Eva:

    Hallo Wim,
    Tijdens onze verjaardagsvisite bij Meindert en Hetty ontmoeten we tante Jitsje en horen van je reis in Indonesië. Geniet van het prachtige land en je heerlijke vakantie.
    Groeten Martin, Astrid en Eva

  • 02 Augustus 2009 - 17:45

    Gerard En Heleen:

    Hall0 oom Wim,

    Van tante Jits al het een en ander gehoord over de verre reis en het mooie doel gekoppeld aan deze reis.
    Geniet er maar lekker van
    en tot horens!

    groetjes uit Coevorden,
    Gerard en Heleen Oudhuis

  • 03 Augustus 2009 - 19:01

    Margreet:

    Hallo Wim,

    Fijn om je eerste verslag te kunnen lezen! Ben benieuwd naar de volgende update, alhoewel ik me afvraag of er overal wel internet is.
    Volgens internet is het zo'n 34 graden daar, houd je het nogal vol?

    We zijn vanavond nog naar 'Kweeklust' geweest. Gelukkig kwam ik een oude bekende tegen (die Surinaamse meneer die vroeger stadswacht was en nu vlak achter de volkstuinen woont, maar hoe hij ook al weer heet..?)en die heeft ons je tuin gewezen. Wat een prachtig stuk grond! De Opal-pruimen waren allemaal weg, velen waren ons voor geweest. De volgende pruimen zijn nog aan het rijpen, dus we gaan over een poosje weer eens kijken.

    Veel plezier,
    en de groeten aan Marian,
    Margreet

  • 03 Augustus 2009 - 21:09

    Tonny:

    Hallo Wim,

    Zit al een week naar je site te zoeken,dus nu maar even aan Jitske het juiste adres gevraagd.En zo waar...het is gelukt.
    We wilden je een fijne vakantie wensen.Dat kan nog wel hé,voorlopig ben je nog niet terug !!!!!
    Groetjes,
    Paul en Tonny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wim

Welkom allemaal. Op deze pagina kunnen jullie mijn reis volgen. Ik hoop dat ik genoeg mogelijkheden heb tot het plaatsen van berichten als ik in Indonesië ben. Reacties op mijn hopelijk mooie belevenissen zijn welkom. Groet Wim

Actief sinds 19 Juli 2009
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 13251

Voorgaande reizen:

27 Juni 2012 - 10 Juli 2012

vakantie 2012

27 Juli 2009 - 05 September 2009

Lekker weg

Landen bezocht: