Van Medan naar Sabang, naar Banda Aceh en Meulaboh - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Wim Wisse - WaarBenJij.nu Van Medan naar Sabang, naar Banda Aceh en Meulaboh - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Wim Wisse - WaarBenJij.nu

Van Medan naar Sabang, naar Banda Aceh en Meulaboh

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

04 Augustus 2009 | Nederland, Middelburg

Inmiddels zit ik in Banda Aceh en morgen gaan we naar Meulaboh naar het huizenproject van de Stichting Want, de 5 huizen toewijzen aan bewoners en ook nog even kijken naar onze eerdere projecten (vissersboten en andere economische projecten). Dit is nog even werken tijdens de vakantie. Het zal wel veel wachten worden, de Indonesiërs kennende. Maar nu nog even terug naar Medan. Op 29 juli stond de familie Bang & Co om 9.00 uur in de hal van het hotel. Zij gingen eertst een poosje slapen en ik ben gaan zwemmen in het zwembad. Ik was de enige bezoeker en heb heerlijk gerelaxt, nog bijkomend van de jetlag. 's Middags ben ik met de grote leider Bambang ergens wezen eten en heb maar gelijk veel geld gepind. Een 200 euro's is in rph's een hele bos bankbiljetten. Ik heb er gewoon een dikke buik van met al dat geld in m'n moneybelt. Ik moet trouwens maar niet teveel rondkijken en goed op de straat letten, want er zitten soms gewoon grote gaten (1/2 meter in omvang) in de stoep of weg. Je nek of been breken is niet denkbeeldig.
Sabang.
Het huis van Bang en Marian is een plaatje. Prachtig gelegen aan een baai van de Indische oceaan. We zwemmen daar natuurlijk in. Het huis zelf is heel groot: o.a. 6 grote slaapkamers.

  • 04 Augustus 2009 - 17:12

    Jeroen:

    Hey pa.

    Wat leuk om weer wat te horen. Ook leuk dat je je eigen droge humor nog niet bent kwijt geraakt.

    Volgens mij heb je nu wel in elke wereldzee gezwommen.

    Groetjes en veel plezier

    p.s Moet je nog niet gaan slapen? :)

  • 04 Augustus 2009 - 17:48

    Sander:

    Ha die Pa,
    Leuk om te lezen dat het goed gaat! Volgens mij ben jij de enige daar met een moneybelt of niet?
    Veel plezier nog en ik kijk uit naar een volgend berichtje.
    groetjes
    Sander

  • 04 Augustus 2009 - 19:36

    Jitske:

    Ha Wim,
    Wat fijn dat je weer een berichtje hebt geplaatst. Zo te lezen heb je het goed naar je zin (ondanks dat je moet werken in de vakantie)
    Hier is alles prima en ook het weer is uitstekend.
    Heb je al veel foto's gemaakt en wil je er een paar op de site zetten?
    Groetjes en liefs van mij

  • 05 Augustus 2009 - 13:17

    Meindert&hetty:

    bedankt voor jouw verslag het is wel spannend wat een wonder van de techniek dat we zo contact hebben heb je ook een foto van dat grote huis?of kun je niet van een huis spreken?het woord villa is misschien beter op zijn plaats

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wim

Welkom allemaal. Op deze pagina kunnen jullie mijn reis volgen. Ik hoop dat ik genoeg mogelijkheden heb tot het plaatsen van berichten als ik in Indonesië ben. Reacties op mijn hopelijk mooie belevenissen zijn welkom. Groet Wim

Actief sinds 19 Juli 2009
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 13256

Voorgaande reizen:

27 Juni 2012 - 10 Juli 2012

vakantie 2012

27 Juli 2009 - 05 September 2009

Lekker weg

Landen bezocht: