Een een kort bericht - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Wim Wisse - WaarBenJij.nu Een een kort bericht - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Wim Wisse - WaarBenJij.nu

Een een kort bericht

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

06 Augustus 2009 | Nederland, Middelburg

Het vorige verslag is niet goed gegaan. Jullie hebben maar een klein stukje ontvangen omdat de p.c. dienst weigerde. Ik had nog wel zo'n mooi verslag gemaakt. Misschien doe ik het opnieuw in Medan. In Banda Aceh en Meulaboh heb ik weinig mogelijkheden om te internetten. Zondag vlieg ik naar Medan en heb dan in de loop van de middag tijd om te internetten, hoop ik. Zondag moet ik dus afscheid nemen van Marian, Bang, Dian, Mijo. Eddie en nog een keer Eddie en Haming. De laatste twee zijn de bestuursleden van de Indonesiche stichting Want. Met mij gaat het goed op wat diaree na, maar ja dat kun je verwachten als je naar Indonesie gaat.
Groeten Wim

  • 06 Augustus 2009 - 16:04

    Sander:

    Ha Pa,
    Hopelijk is de diaree snel over. Wij hebben het overigens ook warm. Het is nu 30 graden :)
    groetjes
    Sander

  • 06 Augustus 2009 - 16:52

    Jeroen:

    Ja het is loei heet hier :S
    Ik hoop ook dat je diaree snel over is.

    Wanneer sluit je dan aan bij de reis groep? is dat zondag ook gelijk?

    Groetjes en veel plezier

  • 06 Augustus 2009 - 17:23

    Tonny:

    Hoi Wim,

    Leuk om je op deze manier een beetje te volgen!
    Vanmorgen lekker met Jitske aan de zwier geweest!!Daar hoef je je niet ongerust over te maken,hoor.Die vermaakt zich wel.Gaat lekker uit en als ze dat niet doet ligt ze wel onder haar nieuwe parasol.........
    Veel plezier nog en een goede reis verder.
    groetjes,
    Tonny

  • 06 Augustus 2009 - 18:03

    Jitske:

    Roep je nou steeds tegen jezelf: "zit niet zo te p.... man?
    Beterschap in ieder geval en voldoende drinken en zout (bouillon) gebruiken.
    Doe de familie Sudarmanto den de anderen de groeten. Zo je kunt lezen in het berichtje van Tonny vermaak ik me wel
    Liefs, mij

  • 08 Augustus 2009 - 09:06

    Hetty:

    ik had al van Jitske gehoord dat er iets mis was gegaan we wachten met spanning af op jouw volgend verslag PS:het was erg gezellig dat Jitske bij ons was met Meindert zij verjaardag Kom jij ook gauw weer eens naar Coevorden? groetjes Hetty

  • 08 Augustus 2009 - 19:27

    Rien:

    Hoi Wim,

    Je bent weer iets aan het ondernemen?Ik hoorde het van Jitske, geweldig!
    Hopelijk wordt je niet teveel gekweld door buikklachten enz,maar kom jegezond en met een mooi verslag thuis
    Succes
    Rien

  • 09 Augustus 2009 - 17:04

    Nettie:

    Ha Wim, wat ben je ver weg/toch ook dichtbij met verslagen! Leuk, de diarree weet ik nog van vorige keer..pfffffff je hoeft niet eens te lijnen?
    Hoewel je toch een dikke buik hebt van GELD!!dat zal ook wel slinken denk ik, gr.uit Gouda, Nettie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wim

Welkom allemaal. Op deze pagina kunnen jullie mijn reis volgen. Ik hoop dat ik genoeg mogelijkheden heb tot het plaatsen van berichten als ik in Indonesië ben. Reacties op mijn hopelijk mooie belevenissen zijn welkom. Groet Wim

Actief sinds 19 Juli 2009
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 13256

Voorgaande reizen:

27 Juni 2012 - 10 Juli 2012

vakantie 2012

27 Juli 2009 - 05 September 2009

Lekker weg

Landen bezocht: